Systém manažérstva kvality EN ISO 9001:2015
Systém manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001:2015 je založený na plnení požiadaviek uspokojovania potrieb všetkých zainteresovaných strán v kontexte organizácie, tzn., že norma ISO 9001 je základným manažérskym nástrojom na zabezpečenie a dosiahnutie kvality, stability procesov, efektívneho riadenia a neustálym zlepšovaním sa v schopnosti uspokojovania potrieb zákazníkov za primeranú cenu.
- zvýšenie konkurencieschopnosti vašej spoločnosti
- zavedenie poriadku a systémovosti vo všetkých podnikových činnostiach
- možnosť preniknutia a uplatnenia sa na nových trhoch
- jednoznačne určená organizačná štruktúra a presne stanovené povinnosti a právomoci
- vytvorenie platformy pre ďalšie zlepšovanie kvality a výhody v konkurenčnom boji
- obojstranne výhodné a dobré obchodné vzťahy